SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ


SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER:


Bimesh Bilişim Elektroik ETicaret

ALICIYA İLİŞKİN BİLGİLER:


...

1) KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.bimesh.com internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. ALICI, bu sözleşme bilgilerine daha sonradan www.bimesh.com internet sitesinden ilgili sipariş bilgileri detay sayfasından ulaşabilecektir. 



2) Sözleşme konusu mal veya hizmetin adı, adeti, KDV dahil satış fiyatı, temel nitelikleri, ödeme şekli ve teslimat şekli


Ödeme Şekli : ...


Kargo Firması : ...


Sözleşme Tarihi : ...


...



3) CAYMA HAKKI:


ALICI; malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için ALICI tarafından on dört günlük süre içinde SATICIya yukarıda bildirilen faks, telefon veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin hükümleri çerçevesinde ve işbu Sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.bimesh.com web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin mal denenirken hasar görmemiş olması ve SATICI tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,


a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)

b) İade formu doldurulması şarttır.

c) ALICI, ürünü iade etmek istemesi halinde, durumu, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerinde SATICI’ya “İade Formu” ile bildirmelidir. İade edilmek istenen ürün, İade Formunun gönderim tarihinden itibaren 10 gün içerisinde, istenen belgeler ile SATICI’ya ulaştırılmalıdır. Ürün teslimatından itibaren ürün ve belgelerin SATICI’ya ulaşmasını takip eden 14 gün içinde ürün bedeli ve teslimat masrafları, ürünün ve ambalajının tekrar satılabilecek durumda olması halinde ALICI'ya iade edilir. İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi zorunludur.

Süresi içerisinde herhangi bir sebeple iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır. Ürün SATICI’ya iade edilirken, ürünün teslimi sırasında ALICI’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi şarttır.

Yukarıdaki madde hükümlerinin yerine getirilmemesi hâlinde para iadesi yapılamayacaktır.

4) HASARLI PAKET İADESİ:


ALICI, kargo firmaları tarafından getirilen paketin hasarlı olması halinde, ürününü, teslim almamakla yükümlüdür. Kargo firmasından hasarlı olarak teslim alınan ürün için, SATICI sorumlu tutulamaz. Gelen ürün paketinin hasarlı olması halinde, ALICI’nın, ürünü teslim almaması, irsaliyeli faturaya “hasarlı olduğu için ürünü teslim almadığını belirterek imzalaması” ve durumu, 05059806047 nolu telefona veya msincar2@gmail.com adresine bildirmesi halinde, hasarlı olan ürün yerine, bildirimden itibaren üç iş günü içerisinde ALICI’ya, SATICI tarafından yeni ürün gönderimi yapılacaktır. (Birkaç parça ürün sipariş edilmiş olması halinde, bu işlem tek bir ürün için dahi yapılabilir.) 


SATICI’dan ürünü sağlam olarak teslim alan, fakat yolda hasar görmesine neden olan kargo firması ancak bu şekilde hasardan sorumlu tutulabilecektir. 


Aksi taktirde tüm sorumluluk paketi hasarlı olarak teslim alan ALICI’ya ait olacaktır.


5) ÖDEMENİN İADE PROSEDÜRÜ:




a) Kredi Kartlarında İade Prosedürü, 


ALICI'nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile ALICI'ya bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir: ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa, Banka ALICI'ya geri ödemesini aynı taksit sayısı ile yapmaktadır. SATICI bankaya ürün satışının iptalini bildirdikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI'nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak ALICI hesabına Banka tarafından aktarılır. ALICI'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları ,eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra , iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kred